Staffan.

Glömde ju berätta om Staffan :o herrejissus..
Iallafall, ända sen jag var liten har vi kollat på 3 bröder (Bröderna Berggrensson) som spelar typ 60-talscovers, o dem spelade i vår kyrka varenda midsommar när jag var typ 5-10 kanske.. Sen bildade dem ett band som vi såg några gånger om året lite här o var - The young ones.  Där var Staffan gitarrist, och jag hade väärsta crushen i honom (a) (i/på/för- vad säger man?). Anyway, så när jag skulle kolla The young ones detta året på Malmöfestivalen, så var han inte där! :o

Och var hittade jag honom då? Jo, i förbandet Reckless i Lund i lördags! :o Snacka om tur, och snacka om att jag blev glad då va! :D Det var mucho mucho trevligt.

Sedan skulle sångaren presentera alla, och när han presenterat Staffan började han med: "Staffan" *klappklappklapp* "Staffan" *klappklappklapp* och ja- där hakade vi ju på titt som tätt under deras gig-tid. Särskilt när de skulle gå och tackade oss och sånt där, så började vi igen. Staffan tittar helt skumt på mig, och sen på alla som jag fått till o klappa o skrika (a), typ bara "varför jag? vad har jag gjort för speciellt?" haha jävla söt min fick han. Sen bugade han och skickade slängpuss haha. Han är för kääär :* ;)


Kommentarer
Postat av: :)))

haha jaså det var SÅ det låg till med staffan xD mycket intressant historia det där xD (snälla, kmmentera inte att klockan är 23.08 och vi har fysikprov imorgon och jag sitter och läser din blogg och skriver meningslösa kommentarer. det är inte värt det1 tro mig!!!)

2008-09-09 @ 23:09:35
URL: http://tinuviel.blogsome.com
Postat av: Anonym

han va ju visst då me the young ones på malmöfestivalen :S

2008-09-10 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0