Sista sjukdagen!

Aa, Martina börjar få abstinens. Nu är jag sååå uttråkad. Enda ljuspunkten på dagen är att kolla på Våra bästa år (en serie som förresten helt har flippat ut. Alla som var mördade är det inte, dem är bortförda på en ö där det finns en exakt kopia av deras hemstad, men nu har fler o fler "icke-dödade"-invånare i hemstaden hittat dit så nu ska dem spränga hela ön - och lämpligt nog är ön byggd på en vulkan).. Hmm...
Nä, nu saknar jag min skola, mina lektioner och min klass. Och det har inte ens gått en vecka sen jag var där sist.. haha känns som om det kommer gå bra för mig efter studenten (Y)
Nä, det ligger låååångt i framtiden :)

Nu blire lite plugg & One Three Hill där nere.. Lucas har hjärtstillestånd! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0