Sicko.

Japp, Märta är fortfarande sjuk. Har dock inte haft ont i halsen sen i söndagskväll :) bara förkyld o feber.. Alltid nåt :p
Panikar bara liite över fysikprovet som jag missade idag :/ ajja, jag borde få göra det i efterhand.. :s
Jaja, imorgon kanske jag kan gå? Visst var det skönt att vara hemma en dag (jag mådde tillräckligt dåligt i måndags för att inte kunna gå till skolan eller träna, utan o känna dåligt samvete för att jag inte pluggade eller städade eller nåt utan bara låg i soffan - men jag mådde så pass bra att jag ändå kunde njuta av att bara ligga i soffan o glo på tv hela dan).. Såna dagar kommer inte ofta så dem får man ta vara på! :)
Nu börjar jag dock bli aningens uttråkad, så imorgon eller senast fredag ska jag till skolan!

Nä, nu blev jag sådär asvarm igen så nu ska jag nog gå ner och ta en kalldusch :p
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0