Rolig-ämnen

Gomorron gomorron :)
Inatt blev det läggning halv 4! Natt 3 på experiment alltså :D Sjukaste var att när jag tog min lilla luftsup precis innan jag gick och la mig så hade dagens tidning kommit o avlämnats på busshållsplatsen. Hahaha, då lägger man sig sent!
Nä, upp nu och så blir de vaniljte :) Läste precis något aaaskul också hahahaha. Patetiskt så högt vissa människor tror om sig själv, men ganska kul o läsa om hahahaha. Emma håller med! :D  Ja shit bahia, vi har blivit avslöjade om vad vi kommer göra 24/7 nu några dagar framåt. HAHAHAHAHA.  Nä, FETT med likgiltlighet på de där va!
Hohoho - det var nog morgonens roligaste.

Nä, nu får man väl gå o fixa sig för schoool. Ska man ta höstjackan idag?

Kommentarer
Postat av: Christina

Nu blev jag nyfiken

2008-09-18 @ 09:01:58
Postat av: HAGGA (inte smuts)

DU ÄR STÖRD ! FAst de vet jag en person som oxå är..fast inte på bra sätt som du;D if u know what aj menar;)

2008-09-18 @ 21:13:34
Postat av: Martina

hahah du är bäst hagga :*

2008-09-23 @ 17:42:09
URL: http://applekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0