PMS?

Nu är jag tröööött. Jag har så jäkla mycket o göra som jag bara vill ha överstökat så jag kan lägga mig i badet med ansiktsmasken och gurkbitarna på och sen gå ner o äta mangosorbe och 70% choklad och göra min jävla fysik!

Men innan det måste jag städa kaninburen, städa mitt rum, packa upp och lägga in massa kläder.. och så HAR jag inte ens nån mangosorbe eller 70%choklad!! Gud vilka i-landsproblem jag har men ack, så irriterande! :P

Nä, nu ska jag följa Louise's råd och sätta på Olaaa :)  *sakna massa btw!*
Sen kanske man helt enkelt skulle ta tag i kvällens dagordning?



En liten egobild som visar hur jag ser ut när jag inte är så jävla gnällig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0