Pluggmåndag

Aa, nåt annat kan man väl knappast kalla det för.
Först i skolan hade vi 2 lektioner: kemi & matte. Jag fattade mycket lite på båda lektionerna.. ni ANAR inte hur mycket man missar på 4 dagar!! Helt galet.
Efter skolan bar det iallafall av till stadsbiblioteket med min gode vän louise och så läste jag kemin och fick gjort läxan och fattde! Phew. Matten började jag också fatta, det var bara omskrivningarna till polär form dem gjorde och det är bara till o göra om det till sinus/cosinus, så de va inte så farligt. Våra kära vänner från matte D kommer tillbaka :)
På bibbland gjorde jag och louise även vårt första utkast på vårt projektarbete, så lite fick jag allt gjort.
Därför belönade jag mig med 10 minuters datortid precis (2 minuter kvar...), bara fysikprovet kvar nu som hänger över.
Ska dock prata med fysikläraren imorgon så får vi se när provet kommer (troligtvis på torsdag, såvida jag inte får göra de på tisdag men då blir det kemiprov o sen fysikprov direkt efter... inte ideal-tisdagen). Så nä, torsdag I hope.
Ska man bara försöka hitta tid till o träna imorgon o på onsdag då bara... :s
På tal om voltige satt jag förresten o fixa lite på hemsidan igår, den kan ni ju checka in om ni vill :D : http://www.123minsida.se/orsvoltige

Nu har mina två minuter gått så nu ska jag gå o ta på mig mjukisbyxor, fixa te och sätta mig och djura fysik.
Ha så skojj alla andra -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0