Plugg

Det är något särskilt med att sitta på sin säng i mjukisbyxor, med en kopp kaffe och plugga! Hela kvällen lång.. Det är fan amazing! Älskar måndagar :)
Dock har jag för tillfället hakat upp mig på ett mattetal... 9(cos 1,2 + i sin 1,2) /  2i - 3
Problemet är bara att cos 1,2 och sin 1,2 ska göras om till grader, men det finns inget värde som motsvarar ett cosinus/sinus-värde över 1! (cos/sin sträcker sig mellan 0 och 1).. Jag blir galen! Läser någon matte E o kan hjälpa mig får ni gäääärna hojta till :)
Aja, får väl hoppa över uppgiftsjäveln (hatar när jag inte klarar en uppgift :p) o göra resten av matteläxan. Kan ju inte sitta hela natten med en jävla uppgift när jag har ett kemipapper med redoxreaktioner som ska balanseras, en biologilabb o en kemilabb o skriva och en pjäs att skriva till morgondagens psykologilektion.

Ursäkta att det blir så mycket skolsnack (a) Dock är skolan en väldigt stor del av mitt liv så de kommer väl ganska naturligt :p Skulle ni ha väääldiga protester får ni väl hojta till!
Glöm nu inte o kommentera allt (ni var vääldigt duktiga för några dagar sen :D)

Skriver säkert mer senare.
So long!

Kommentarer
Postat av: HAGGA (inte smuts)

jag tror svaret blir två (H)



2008-09-29 @ 21:06:07
URL: http://pellskiii.blogg.se/
Postat av: You know whoo :)

Det är något särskilt med att sitta på sin säng i mjukisbyxor, med en kopp kaffe och plugga! Hela kvällen lång.. Det är fan amazing! Älskar måndagar :)

Dock har jag för tillfället hakat upp mig på ett mattetal... 9(cos 1,2 + i sin 1,2) / 2i - 3

Problemet är bara att cos 1,2 och sin 1,2 ska göras om till grader, men det finns inget värde som motsvarar ett cosinus/sinus-värde över 1! (cos/sin sträcker sig mellan 0 och 1).. Jag blir galen! Läser någon matte E o kan hjälpa mig får ni gäääärna hojta till :)





Ehmm, nördvarning? ;P haha

2008-09-30 @ 15:11:52
Postat av: Adina

okej .... öhm ... de där ser precis likadant ut för mej .. som det här .. blablabla + - bla o sen tar man de o de plus de o mmm ja mm nån som vill hälpa mej ? :D



hahaha sorry ... jag fattar inget xD

2008-09-30 @ 15:20:39
URL: http://olafreakadina.blogg.se/
Postat av: Martina

hahahahha adina du är för söt :*

2008-09-30 @ 22:07:15
URL: http://applekaka.blogg.se/
Postat av: :)))

det är rätt skönt att slippa matte E ibland :D

2008-10-01 @ 22:32:16
URL: http://tinuviel.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0