Myskväll

Igår tog jag itu med packningen, tvätten, rummet och kaninburen och sen kände jag mig vääldigt duktig haha ;)
Istället för o belöna mig med 70%choklad/mangosorbé blev det en riktigt myskväll.
Jag slog upp ett varmt bad, tvättade av smink, peelade ansiktet, hällde ner lite vanilj-badsalt, kletade på jordgubbsansiktskräm, satte på Westlife's Lovealbum och sen blev det ett långt bad med tända ljus på badkanten, gurkor på ögonen och hela kitet.

Hade inte gurkorna vägrat ligga stilla och trillat ner i vattnet, huvudhandduken inte följt efter och skivan inte börjat hacka (så sista refrängen i All out of love blev i technoversion) så hade det varit perfekt!
Där låg man, avslappnad till max och så hakar skivan upp sig, nästan lite komiskt faktiskt.. Well, that's my lifestory.

Sen har man ju jubbat också idag och hälsat på Stina och hennes häst Sigge som var ute på ÖRS och tävlade (dem kom 2a :)) och sen har man duschat osv. Nu ska jag kolla upp tåg, för snart ska jag till LUUUUND! :D

Kommentarer
Postat av: :)))

haha synd med skivan där xD skrattade dock en del när jag läste det haha xD men jag tycker IALLAFALL synd om dig :))) (<-- hoppas du vet vilken det där är förresten xD om inte, så mer känd som :U för dig!!)

2008-09-09 @ 23:03:05
URL: http://tinuviel.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0