Måndag

Måndag igen då, och även ny månad, ny vecka och ny inställning.
Glömde ju nämna att Nina också kom förbi stallet igår och så fick jag Kalifs pass och hennes nycklar (som går till alla dörrar i hela stallet :)). Dessutom står man ju numera som hästansvarig på ÖRS för våra voltigehästar, så händer det något nu så ringer dem mig :o - samt så blev man huvudansvarig för voltigens hemsida haha. Jag börjar bli skraj av allt nyvunnet ansvar :p

Jaja, måndagen var häärlig :) Första matte E-lektionen idag med Per (han är bäst :D), och det var så skoj! Nu är det nästan hela vår klass + 6 st från vår parallellklass som går i vår matte-grupp och Per bara "ja, ni som jag inte har haft innan kommer få det tufft..." och dem 6 bara glodde helt så :S. O Per bara "det här är en fyra, det här är ett u och det här är ett n" och så ritade han 3 identiska krumelurer på tavlan. Vår klass dog av skratt haha (det var ju exakt det han sa till oss när vi skulle ha vår första mattelektion med honom - Matte B). Så jävla kul :)
Sen blev det iallafall fysikredovisning tillsammans med Lousie, och det var ju powerpoint och grejer ^^ rätt skojj ändå.

Efter skolan vid 2 gick jag & Louise och handla en macka och kaffe och sen satt vi utanför skolan o gjorde lite kemi och matte och skojjade lite (vi sjöng massa jullåtar haha). Inte förrens 6 gick vi därifrån (vilket kändes liiite nördigt), och liksom- när vaktmästarna kollar sådär skumt på en, då är det nog dags att gå! :U
Jaja, mitt inne i mitt plugg-flow var jag så jag tog ju och läste nästan hela religionsläxan på bussen hem.
Nu ska jag ta med mig boken in på toa och läsa resten i badet! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej där:) spana gärna in min blogg:)

2008-09-02 @ 22:36:53
URL: http://friidifix.blogg.se/
Postat av: :)))

hahah xD för jävla bra lät det om julsångerna också xD det har man ju bevis på va xD men sjukt skoj iaf! :p

2008-09-05 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0