Lukas!

Hade tänkt blogga idag, men att få veta att en i området avlivade min katt för 2-3 veckor sen för han blev så illa skadad av att antingen blivit påkörd eller attackerad av en hund/räv, medans jag inte fått veta nåt förrens nu eftersom att en dum jävel glömde säga till mig att denna granne ringt på hos mig strax innan hon åkte iväg med Lukas (och inte ens kunde ge henne mitt mobilnummer!!) - och sedan nu dessutom ha mage och påstå att han inte ens var min katt för att han "bara" bodde inne hos mig på vinterhalvåret och var utekatt under sommarhalvåret.
Det främjar inte blogghumöret direkt..

Jag är så jävla besviken på denna någon också- och jag vet att du läser!
 Trodde att du brydde dig liite mer.


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag blir både arg och ledsen för din skull.

Varför ska folk göra så här!!!

Lider med dig

stor kram från mig

kramis

2008-09-03 @ 00:04:12
Postat av: Adina

ååh jag tycker sjukt synd om dej Martina ska du veta !

så arg man blir !

Det är ju visst de din katt :o om den så bara bor hos dej på helgerna( okej de lät kul men de e poängen som menas ;) ) så är det ändå din katt !

ååååh men jag tycker jätte synd om dej världensbästa Martina <3

2008-09-03 @ 15:01:35
URL: http://olafreakadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0