Kemiprovet överstökat!!

Japp, kemiprovet är över :) Gick faktiskt bra :o de trodde jag inte med tanke på jag bara hunnit plugga på riktigt 1 dag.. (peppar peppar ta i trä). Nä så jag är glad :) tyvärr var det bara typ 7 frågor, dvs har man tänkt fel i ett steg eller klantat sig liite så kan det kosta dyrt. Jaja, får väl hoppas att jag inte gjorde det :P

Efter skolan åkte jag hem till mormor och skulle checka in vad hon hade för 50-talskläder (skolfoto imorgon och vi ska ju vara Grease). Idag kom Anna med idén att jag skulle va nån misslyckad cheerleader som tydligen är med i Greasefilmen och sitta i spagat på fotot ^^  Så ja,  var på jakt efter en röd kjol hos mormor.. Dock hittade hon ingen vilket resulterade till att jag skulle få låna en röd klänning som hon eeeenvisades med att få klippa sönder så den satt bättre, tills jag tillslut gav efter. Känns inte bra o låta henne klippa i sin klänning dock :( men men, hon bedyrade att hon inte använder den så ofta..  Sjukt snäll är hon, ja! :)  Och så hittade man ju en vit långärmad tröja ockå (och Elinas gamla pompoms) och så blire tygskor (och såklart rött band- från klänningen- i håret).  Nu ska man bara försöka fixa ett R på tröjan...
Kommer bli SÅ snygg vettni ;)  Håll utkik i bloggen och på min bilddagbok (Martijnaa.bilddagboken.se) imorgon så kommer där massa bilder :)


Ungefär såhär kommer jag se ut på skolfotot.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Att hela fan award är löjlig?:)

2008-09-23 @ 18:45:32
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, okej.

ja om du tycker de så kan jag inte säga att du inte får tycka de :) tycker mer de är som en rolig grej, inte nå för att folk ska få uppmärksamhet. Har typ hört att vissa skickade mejl till andra för att en tjej skulle vinna över en annan! de är dock löjligt :)

2008-09-23 @ 21:26:25
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ah, alltså skickade mejl till andra å bad dom rösta på hon.. hahaha patetiskt eller vad xD

2008-09-23 @ 23:16:40
URL: http://lunnes.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jaa också hade hon å hennes kompisar kommit överens om vilka dom skulle rösta på. alltså på varandra, typ "vi röstar på hon i den kategorien & hon i den.. då vinner ju hon över den" osv xD

2008-09-23 @ 23:35:55
URL: http://lunnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0