Kemi

Japp, kemiplugg äre som gäller! (och har gjort hela dan då va.. kul med studiedag!)
Tur man har hela natten på sig va :u
Magnus Betnér i "i ditt ansikte" har man ju dock hunnit med och se- fuck vad grym han är! :D Han klår ju förvisso inte Johan Glans, men han e en jävla god 2a :)

Nehe, vad händer för övrigt då? Knappt nåt folk inne på msn som kan underhålla mig i min pluggpaus :( så här sitter jag och lyssnar på EMD, vem fan kunde ana det för en månad sen? Hoppas du är stolt över mig, Emma.
For you I set my house on fire...(8)
Nä för tusan, när man börjar sjunga EMD, då äre dags o ge sig x)
Så man får väl ta o dra ner till kemiboken igen - bara typ 10 uppgifter kvar så om jag gör dem nu kan jag kanske gå o lägga mig om en timme o stiga upp halv 5 o göra alla uppgifter igen...? Jaja, den som lever får se :)
"Gonatt" allihopa



Sitta i spagat och plugga kemi.. Är inte det så sjuuukt duktigt? (H)

Kommentarer
Postat av: HAGGA (inte smuts)

hahaha snacka om hjärntvättat, sitta uppe mitt i natten o plugga kemi i spagat! Vadå bara voltige o skola i huet:D

2008-09-23 @ 09:03:41
URL: http://pellskiii.blogg.se/
Postat av: Martina

hahahahahaha (a)

2008-09-23 @ 17:36:37
URL: http://applekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0