Inget fysikprov!!!

Japp, ni läste rätt! Pratade med fysikläraren idag och han tyckte inte att jag behövde göra det såhär i efterhand :)
Han menade att jag har minst 5 prov + 1 slutprov till i Fysik B så jag klarade mig utan detta. Lite synd på ett sätt eftersom att det känns jättekonstigt o inte skriva prov på 3 av 13 kapitel i B-kursen (och eftersom jag pluggat som satan, särskilt de senaste dagarna). Inatt satt jag liksom uppe till 3 (och det värsta var att jag ville inte sluta då kl 3, det var så kul o sitta där o räkna :o). Nä, jag har kommit på att jag pluggar mycket bättre nattetid, när jag är helt ifred på mitt rum och kan bara slänga mig in i böckerna.
Ändå är det mest skönt att det inte blir något prov med allt annat som jag har going on i skolan. Har en del matte och kemi-läxa som jag måste komma ikapp, på fredag är det religionsuppsats, på tisdag äre kemiprov och nästa torsdag psykologiarbetesinlämning, så ett inklämt fysikprov där nånstans emellan hade icke varit nice.

Så nä, nu kan jag tom sitta här o göra ingenting! :)  Om några timmar kommer Millan & hennes mamma och hämtar mig (sjukt snälla är dem som kör från Bara till Malmö bara för o hämta upp mig på vägen till Hyltarp).. efter träningen ska jag ta itu med matte E-läxan (ska börja med ett litet experiment nu hade jag tänkt.. ska prova o bara sova 3½ h / natt o se hur länge man orkar. Sjukt effektivt iallafall :))

Sen har man ju vatt hos tandläkaren också idag - inga hål (H). Inte så läskigt idag, Dennis och Laila är snälla :)
Fast den fina strandplanchen i taket med alla djuren var nerplockad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0