Historielektion

"Martina du borde skaffa ett nytt mellannamn. Ola-fan. du står på dig och berättar vad du tycker och faller inte för grupptryck. Starkt tjejen.
Sen skrattar du åt ALLT och då menar jag allt. det är kul med nån som piggar upp lektionerna med ett asgarv här och där! fortsätt så!"



Var tvungen o lägga in detta som Anna skrivit på bdb :D
Haha senast imorse visade jag hur torr jag är. Det var historia (typ, historiens tråkigaste ämne - hehehe). Anyway så kollade vi på en så sjuukt tråkig film om ryska revolutionen (det borde va intressant eller hur? men det är det inte! Vad är det för fel på mig?). Iallafall så helt plötsligt var det några militärer från den tiden som hoppade runt och dansade, till sån typ bonnemusik, och det var så jääävla kul så jag började ju såklart asgarva (typ den enda också) hahaha. Bara för att min klass inte har nån humor ^^

Dessutom fick jag och Louise ett litet skrattanfall på biologin också. 
Bertil: Om den ena gruppen kallas för sympatiska nerver, vad kallas den andra då?
Jag: osympatiska!  (Ironi- och viskar dock bara till Lousie)
Louise: Det tänkte jag på!! (viskar till mig)
*litet skrattanfall*
Nån annan i klassen: Parasympatiska nerver! (högt inför alla)
Bertil: Ja. Det var tur att du inte sa "osympatiska"!
*stort skrattanfall och folk glor på mig & Louise*

hahaha, det var så sjukt kul :)  (om ni inte tyckte det var roligt kan vi väl kalla det för ett had to be there-moment! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

`HAHAHAA du är skumt kul!! :P

2008-09-17 @ 16:53:16
Postat av: :)))

hahah det var oerhört kul xD det var verkligen inte många som tänkt på osympatiska innan :S klart det är det första man kopplar haha xD

2008-09-22 @ 00:59:53
URL: http://tinuviel.blogsome.com
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Haha bra där ;)



/ En tjej i storstan

2008-09-22 @ 01:03:38
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0