Girls night in!

Jupp, igår var en riktigt trevlig filmkväll med Louise, Tuva, Anna N och Anna V. Först blev det bak (av världens mest komplicerade kaka som tyvärr inte ens levde upp till förväntningarna :p), men men - den var kul och göra iaf..
Därefter blev det lite roande i Louises feeeta musikrum. Där var ett asstort piano, cello, tvärflöjt och en mikrofon *haha*. Behöver jag säga att vi hade roligt där?:p Det blev både allsång och dans till Titanic-låten och sen fick jag ju prova på cello också. Haha man var ju inte riiiiktigt uppe i Louises nivå (a)
Tillslut skulle vi se en av mina favoritfilmer (Raise your voice) och ja, jag tyckte ju den va bra men det var jag ju ganska ensam om 8-)
"Måste hon stå så?"
"Ofta han skulle säga så!"
"Fan vad fult hon springer"
osv osv osv. Haha, sjuukt kul o lyssna på i 1½ h -.-  Aja, jag tyckte den va bra iaf :D

Ikväll ska man iväg till Sviidala (eller ja, Arrie) på fiist. Borde förresten gå o fixa mig nu kanske.. ^^
Snart ringer Nellsan dessutom. Aja, outfitbild kommer kanske senare- om ni har tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0