Fysik är djävulens påhitt

Japp, här har man precis tagit paus. Pausen kommer utökas för och kolla på Hells Kitchen-finalen (fy på mig). Därefter blir det till och fortsätta trycka in kärnfysiken!
Japp, sjuk som man varit har man ju inte pallat läsa en enda jävla sida :( eller jo, läst har jag ju gjort men har jag tagit till mig och lärt mig? Svar: nej.
Men, proven står kvar och nu har jag inte bara fysikprovet framför mig utan även ett kemiprov och ett psykologiarbete inom de närmsta 2 veckorna.. Gud vad jag hatar och missa prov.

Nä, nu kallar Elina från vardagsrummet, nu har nog finalen börjat. Dags att mova mig in till soffan, och sen till köksbordet. Tur att kannan är full (jag dricker tillochmed svart kaffe.. och ja- ni som känner mig vet att jag ALDRIG dricker svart kaffe :o).. Allt för att ta igen det jag missat dessa 4 dagar :(  gah. Det kommer bli en lååång natt...

Kommentarer
Postat av: Christina

Inte avundsjuk på dig!!!

2008-09-11 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0