Fredagkväll!

Ja, fredagkvällen igår var mycket givande.
Det började på Café Barbro i stan med och glo på Sajdlajn (egenstavning) där CJ lirar. De startade grymt och följande 2 band var bara skiit. Helt galet vilken kvalitetskillnad det var. Sångaren i det tredje bandet var dessutom aspackad (kunde knappt stå på scenen) och så sjuuukt läskig. Blivande narkoman, I promise you!  (Emil erkände tom att han hellre hade lyssnat på Ola än på dem, och då har det gått långt!)
Så nä, efter det stack vi (jag, Tuva, Louise, Anna V, Emil, CJ, Schmitt, Axel och Tor) vidare till Möllan. Där stötte vi ju på lite problem, med leg och sådära (a), så det slutade med att halva gänget kunde köpa öl o cider o grejjer, medans den andra halvan fick dricka läsk (jag valde ju dock en kaffe^^).
"Orginal"
"Nej!"
Haha sjukt internt och går inte o förklara riktigt. Roligt hade vi iaf! :D

Efter möllan blev det en dödsfärd på Tors pakethållare till Schmitt (Martina goes 14 år och Tors lillasyster haha). Lite allmänt chill där :) Mycket trevligt faktiskt.
Först blev det massa protester från Emils sida, men precis innan vi skulle gå fick jag faktiskt Schmitts tillåtelse o sätta på en Olalåt (då hade man ju lyssnat på Led Zeppelish och liknande skit hela kvällen).

Då bar det hem till Lousie för mig och Tuva. Lite nattamaud och sen de sjukaste diskussionerna hahaha. Aja, roligt var det iallafall! :D  Vi somnade väl vid sisådär halv 5 tillslut och sen upp halv 9 idag -.- Man är ju dock LITE trött! (och fredagnatt som skulle bli min sovenatt! ;)) Aja, sen bar det iväg till Espresso House för min del och inhandlade en FET latte-to-go och sen buss him.
Snart ska man till stallet och sköta älskling sen blire träning!
So long my darlings! :*

Kommentarer
Postat av: :)))

hahaha xD mycket kul allt det där!! riktigt skoj med BLUES-kvällen också xD vet inte riiiiktigt hur de tänkte, men JAJA! xD Kul var dock Den: Original, Den: Nej xD internt som du sa ja xD men sjukt kul xD tur att du kunde sova hos mig med, så vi fick ha med dig hela kvällen :)))

2008-10-01 @ 21:08:31
URL: http://tinuviel.blogsome.com
Postat av: Martina

hahaha PALLA lousie att du gör 6 (!!) xD på en kommentar hahaha:D

2008-10-03 @ 14:25:35
URL: http://applekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0