Experiment steg 2

Ja, nu är jag inne på dag 2 (eller ja, natt 2) med experimentet. Inatt blev det massa matte E-plugg fram till 3 o sen upp halv 7, heja mig :D Hitentills så är jag hur pigg som helst :) Får väl se hur pigg man är efter träningen ikväll, men det är ett senare problem.. i värsta fall är ju svart kaffe bara ett brygg bort haha :p

På tal om träning - träningen igår var så sjukt nice. Eller ja, var bara uppe på hästen en gång men det var SKOJJ! Tippe i galopp idag! Första gången för honom så det blev typ bara vars 2 svingar o sen av men guuud så fort han gick helt sjukt hahaha. Det var knappt så man hann med o springa brevid honom när man skulle upp :p O när vi skulle av sen skulle vi gå upp på knä o glida av, shiiit vad man flög hahaha, man ramlade när man hoppade av :D (eller ja, jag och några andra iaf ^^). Sjukt kul :)
Dessutom fick jag ögra massa kür :D:D visserligen blir det nog inte idag... men ja, de va kul så länge de varade.

Innan träningen frågade Lina förresten om jag ville ha ett par svarta lindor (4 st) till Kalif o Merlin, o visst tänkte jag så de fick ett par svarta. Sen gick jag o mockade o när jag kom tillbaka hade jag fått 4 svarta till, 4 mörkgröna, 1 mörkblå (som reserv till mina gamla mörkblåa) 4 grå/bruna o 4 blå/gröna (de blå/gröna har Godsherren vunnit som bästa häst, så dem ska vi vara rädda om :( ). Så ja, när jag åkte hem från träningen igår var det 21 lindor rikare.. haha inte illa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0