:D

Jaha, nu är allt på topp då va!
Nyduschad, sminkad och fixad (ska bara fixa håret), kaffe i handen och så sitter jag och flabbar åt mig själv när jag sjunger med i I will survive - Cray Frog.  Haha snacka om lättroad ^^
Har både fått lite pengar av pappa idag (för att jag skulle till lund :)) och hittat 40 kr i ett par byxor haha. Och snart sticker jag till älskade Luuuund.

Alltså, mobilproblemet har dessutom löst sig. Tydligen har jag någon fond, med pengar till när jag ska plugga på universitet, flytta hemifrån eller åka som au pair eller liknande. Därifrån ska jag låna typ 2000 kr till den nya mobilen och betala tillbaka typ 500 kr i månaden i 5 månader så är allt tillbaka igen! (ink. räntor som stiger och höjer- ska räkna mer på det).

Därav är det alltså nästan säkert att jag ska köpa en ny mobil, kanske en sånhär:


Kommentarer
Postat av: Christina

Sara hjälper dig gärna hon har superkoll på mobiler och kan råda dig till en bra

2008-09-08 @ 12:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0