Blogg-torka

Aa, anledningen till bloggtorkan är att jag har blivit sjuk :( (och då blir jag satans gnällig så jag tänkte bespara er det så mycket som möjligt :p)

I lördags var det iallafall Mårtenstorget, EMD och snuttputtskåningar (Flumemma, Sofie, Jénnsan, Sandra, Adina, Cecilia och Marina). När jag först dök upp så Emma bara "BALOO, DU HAR KLIPPT DIG!!!!"  haha, hela Lund måste ha hört att jag har klippt mig nu :p  Men men, att sitta där och häcka med dem vart ju lika trevligt som vanligt :) (sålänge Adina inte höll på med sina sugrörs-terror). Aja, tillslut kom ju då Erik och Mattias. Dem var faktiskt bra :) Japp, sen bar det ganska snabbt av backstage. Haha inte illa att sitta 90% av sin första EMD-konsert backstage (H)
Nä, där bak satt jag och sjöng för mig själv :)

Efter giget kom ju då Erik och Mattias bak och pratade lite med mig och Sandra. Väldigt trevliga snubbar faktiskt (och istället för "men du är äcklig" så sa Erik "ta hand om dig".. haha nästa gång ska han få en rockbjörnen-flashback av mig!).  Nepp, sen tillslut blev det att åka hem med Adina och hennes pappa som så snällt körde mig hem :)


Igår var det först upp klockan 5 och börja o gå till jobb 20 över 6. En incident på jobb som gjorde min tå blå/tjock:
Skulle flytta över Bianca (min dressyrhäst) till en tom box för jag skulle mocka hennes. Hon brukar springa över (vilket kan skada både henne själv och den som flyttar över henne), så jag höll kvar i hennes nosrygg vilket resulterade till att hon började springa runt sig själv (och mig) i stallgången, och sen stampade hon rätt på min fot! Haha det gjorde så jääkla ont så jag fick spola foten i vasken i 5 minuter haha. Jaja, sen skulle man ju träna ändå :U
Men min egen träning gick faktiskt bättre än vad det brukar (förutom att jag fick hoppa upp i skritt o glida av och landa på ena foten i galopp :p). Tyckte iaf att det gick bättre o svinga (och det påpekade Julia också faktiskt :)) Men men, detta är den 4e träningen som jag inte får göra nån kür..

Aja, sen bar det av till ÖRS för o lina Kalif, och han gick lika bra idag :o  Innan när jag hoppade in bara då och då gick han skit, men de tre senaste gångerna har han gått hur bra som helst! En helt annan häst :o Jaja, jag tackar och bockar! :U

Nu ska jag gå ner och slänga i mig lite frukost kanske.. Sen får man väl trycka lite fysik även om man är sicko :(

Kommentarer
Postat av: Adina

hey ! du, de där va INGEN terror ! du gillade de (a) erkänn vavava ! :D

haha du borde passa dej lite va annars snor jag dina glajjor nästa gång oxå ! (a)

eller de gör jag ändå jag gillade dom :) dom va fina :) <3



Men vet du vad :o vi glömde köpa godis ju :o

2008-09-08 @ 20:59:37
URL: http://olafreakadina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0