Äggröra, mums.

Så, nu har även jag varit duktig idag. Masade mig till träningen imorse, men väl där så ångrade jag mig nästan. Hade typ 0 krafter kvar sen sjuk-veckan efter att vi gjort massa explotionsövningar så kunde jag knappt andas där inne. Ingen bra luft där! Dessutom gjorde jag nåt skumt med knät när vi gjorde kür, så det gör fortfarande cpont :(  Jävla klydd med mig idag ^^  Sen fick jag ju dessutom veta att Ramati är skadad (eller har ett sår på benet, men det har väl gett en svullnad iaf), så vi var bara på Tippe. Det blev upphopp och en tåsving och avgång (allt i trav). Wiho, vilken givande träning ;)

Jaja, sen bar det av till ÖRS och lina Kalif. Han är gryymme :)  Idag sa en mamma också att jag var jätteduktig och att han gick jättebra- alltid kul o höra! :D  aa, att lina är fan det bästa för tillfället.
 
Nä, nu kom alltså mormor upp med äggröra så nu ska man kääga (hungriiiig). Sen drog hon upp nån fruktkompott till efterrätt (fråga mig inte vad det är).. ska man våga smaka?:s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0