-

Jaha, nu har man käkat och allt och nej - jag skulle inte ha vågat smaka fruktkompott +o(  Jaja, de man inte vet får man ta reda på, o nu vet jag att fruktkompott icke är gott. (Det rimmade ju dock).

Dessutom har jag fått plugga igenom lite mera fysik. Bara 2 avsnitt kvar på sista kapitlet nu sen måste jag göra maaassa uppgifter :( Jag orkar inte. Jag hatar fysik! Jaja, ska bli sjuuukt skönt när det är över iallafall (ska prata med fysikläraren imorgon om när jag ska få göra provet), men jag kan väl iaf räkna med att det blir en lååång dag/kväll på stadsbiblioteket imorgon. Bläh på det!

Nu ska jag gå o göra mig en stor kopp te. Egentligen är det kaffe som gäller när man har långa pluggkvällar framför sig, men efter den koffeinchocken i torsdagsnatt så håller jag mig till te ikväll. Ja, det har jag ju glömt o berätta.. Där satt man uppe till halv 3 o pluggade och när jag väl äntligen fick sova sen så hade jag druckit så mycket kaffe så jag kunde inte somna förrens halv 4. Och så skulle jag stiga upp klockan 6.. lyckat haha. Så nä, ikväll blir det te. Dock börjar jag få tillbaka lite blod i kaffeomloppet nu :)  o tur är väl det, ska jag sitta på stadsbibl. flera timmar imorgon ska jag fan ha en hel kaffetermos med mig!!
Nä, nu väntar fysikboken.
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0