Zlatan blir historisk!

Ja, då blev det alltså så - Zlatan som den enda genom tiderna att vinna guldbollen 3 gånger.
Stand up for the champions!
Som vanligt var Fotbollsgalan en trevlig tillställning bortsett från några få saker:
1. Den kvinnliga programledaren (glömt hennes namn). Whats up med de ständiga klädbytena? Vad är seriöst poängen med att byta klänning i varje paus? Duger inte en klänning i mer än 20 minuter? Visst, det kan ju va kul och få blanda mellan massa olika klänningar under en tvsändning - såvida dom är snygga!! Inte en enda av dem var ju nån som jag skulle vilja ha i min garderob! Nej, lite mer fokus på själva fotbollen tack, istället för på programledarens klänning!
2. Håkan Hellström. En artist jag icke klarar av. Han blev väl endast tillfrågad för att dom inte hade råd med Ola xD
Nej, skämt åsido. Den enda låt jag gillar med Håkan är Kom igen Lena- och den låten var 50 gånger bättre när Ola sjöng den - vilket var precis i början av hans karriär! Det är inget gott tecken för Håkan.. Och iallafall kunde han väl tagit någon bättre låt (även om detta var hans nyaste, om jag fattat det rätt). En låt som kanske handlar om kärlek eller glädje eller nåt - nånting som man kan förknippa till fotboll iallafall!
3. Zlatans frisyr xD (för att bli lite ytliga). Människan verkar följa Ola's exempel och låta håret växa. Inget bra beslut varken för Zlatan eller Ola.


Nu ska jag sluta kritisera en för övrigt bra fotbollsgala! :)
Smarte Martina har skrivit in fel i kalendern - biologilabbrapporten ska inte vara inlämnad på onsdag, utan imorgon!
Heja mig.. Vet ju vad jag kommer syssla med inatt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

nr 2 sa jag!!! tjuv!!:P

2008-11-18 @ 19:41:43
Postat av: Anonym

nr 2 sa jag!!! tjuv!!:P

2008-11-18 @ 19:42:11
Postat av: Christina

Håller med dig på alla 3 punkterna

2008-11-19 @ 19:26:18
Postat av: Anna "The one and only"

haha tänkte också på hennes fula klänningar och hur störigt det var att hon bytte hela tiden.

zlatans frizza vlev även kommenterad här hemma. fy för vad fult!

2008-11-19 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0