Vilken vecka..


Sankan och Fredrik. Onsdag och torsdag.
Ja, vad kan man säga? Gudarna har inte varit med oss denna veckan (så det blev till att rusa från skolan till sjukhuset i fredags helt plötsligt). Stackars mormor.. :'( När mormor lagt sig på kvällen åkte jag dock till Tuva ändå (efter hur många veckor som helst har det tillsist blivit bestämt att vi skulle ha vår cheesecakekväll hos henne i fredags). O ja, att åka till kirseberg o träffa henne, louise, anna v o anna n, kolla på idol o käka blåbär/hallonpaj var faktiskt precis vad jag behövde. Nej, underbara o älskade är dom!

Igår och idag fick man ju dra sig till ungdomsledarkurs steg 3 med Sandra. Hade trots allt väldigt kul med puckot :) DB for life liksom! Dessutom va de en voltigedomare som höll i det, så vi ("fystjejerna") fick hålla ett gymnastik/styrkepass med hela gänget (som förövrigt var en massa härliga, sköna tjejer!)

och jag & sandra har äntligen fått vår jacka...


Kommentarer
Postat av: Louise

Pule-Martina!! Att få sällskap av dig, var precis vad VI behövde :)

2008-11-30 @ 20:20:00
URL: http://tinuviel.bloggie.com
Postat av: Christina

Vad tråkigt med din mormor. Hoppas hon mår bättre.

Lika hektiskt liv som vanligt ser jag.

Kramis

2008-12-01 @ 11:19:35
Postat av: Madde

HAHAHA ja precis.. så är ja varje gång när ja ser ola .... 8-) eller NOT HAHAHAHAH !



jag har faktiskt aldrig vart så där för honom xD HAAHHAHA



oj tråkigt med alla tråkigheter :/ hoppas det ordnar upp sig =)

2008-12-01 @ 19:35:08
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0