Balder-dag

Jaha, vad ska man skriva idag? Kemiprovet gick skit. Mer än skit - überskit. Skit upphöjt till 4.
Eller nä nu kanske jag överdriver, men det gick fan inte bra iallafall.
Hör på denna: På den sista uppgiften (redoxreaktioner) hittade jag inget jävla reduktionsmedel!! :o Nej, vi hittar bara ett oxidationsmedel trots att det ena inte kan existera utan det andra. Sure, vi kan ta upp elektroner men dom kommer inte från någonstans, inte alls. Aah, dum man är!! :(  Nåja, det var garanterat inte vårt sista prov i kemi B, och den senaste uppsatsen i svenska B som vi fick tillbaka idag gick strålande. MVG o massa beröm :D På ämnesuppfattning hade han satt 4/4 o skrivit nåt i stil med "Utmärkt. Det bästa hitentills och då har jag r'ättat ca 15 st. (tack!)"
It made me happy! :)

Dock var kemiprovet sista lektionen så ni kan ju aana mitt humör när jag gick från skolan. Gick sjukt sur in på Hörnan (en kiosk utanför Borgar) och köpte en tröstlatte, när några från klassen (de arma stackarna som läser Engelska C ^^) kommer in o börjar terra mig för mitt kaffemissbruk :p  och tro det eller ej - men jag började skratta! Äeh, dom är för jevla bra dom där ibland va :)

Ett annat glädjeämne är ju att nästa veckas psykologiprov blivit flyttat till veckan därpå! :) Visserligen innebär detta att friheten som skulle uppstå fredagen vecka 47 (det officiella slutet på mördarperioden) har blivit framskjutet till torsdag vecka 48. Dock är det vääldigt skönt med bara ett prov och en labbrapport nästa vecka!


Nej, nu får man nog återgå till religionen. Nog fan ska Nv3a ha ytterligare prov på fredag.
Och så säger dom att 2an är värst...

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha såg sjukt kul ut när vi kom in där faktiskt xD Martina står och gömmer sig vid kaffemaskinen och ser lite allmänt djurig ut i hörnet där xD skitkul xD "jaså det är HÄR du missbrukar xD"

2008-11-16 @ 21:50:04
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0