Tidsbrist någon?

Hej hej bloggen och alla ni som läser och kommenterar (ni som läser och inte kommenterar får inget hej :U)

Dagen har bjudit på jobb (alltid lika kul, nat) och sen träning (som var bra mycket roligare). På jobb:
Pia: Jobbar du idag igen?
Jag: Jaa...
Pia: Du har ju jobbat hela veckan!! Men då får du visserligen mycket pengar.. Det är många Ola-spelningar det!

Haha, nu vet tillochmed ridlärarna om det ja! :U
Nä, boss-Ebba kom förresten fram till mig idag och bara helt random berömde mig för det jag gjort på ÖRS i veckan hahah. Sjukt oväntat, men alltid kul ju! :D
Träningen var som sagt rolig, den första timmen blev galet effektiv (Ramati blev körd till ÖRS pga tävlingar på Bökeberg så vi fick köra 3 hästpass snabbt på Matti så han kunde åka hem igen sen). Sjukt härligt o träna på ÖRS, både ridhuset och Lasse-rundan. Det kommer liksom alltid att vara hemma, oavsett hur länge vi tränar ute på Bökeberg.

Nej, nu får man väl gå o plocka undan lite här, man får ju fiiint besök om en stund ^^


Förresten får det väl räcka nu. Här sitter man o ska bestämma en dag med Helena att umgås och så får man svara "tja.. fredag vecka 47, kan du då?". Löjligt ffs :p
Dessutom har man ju redan fått skriva in i kalendern att man ska träffa Mattias den 2a augusti 2009.. :$

Kommentarer
Postat av: HAGGA (inte smuts)

hahahah augusti 2009?? whooooooot:P

2008-11-02 @ 20:26:29
Postat av: Christina

Det är bara ett stort fel. Det finns inga Olaspelningar!!!

2008-11-02 @ 23:21:34
Postat av: Adina

jag kommenterar ! (Y) :D

så jag får hej (a)

2008-11-03 @ 12:43:09
URL: http://olafreakadina.blogg.se/
Postat av: Louise

haha fiiint besök är precis vad det är ja ;)

2008-11-03 @ 17:58:16
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0