Test

Jag har blivit utmanad av Adina.

Regler: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.



1. Jag har väldig beslutsångest över det mesta för tillfället :p
2. Jag älskar min klass och kommer gråta sönder mig efter studenten (a)
3. Jag har stora cravings för vinter 09! (Ut och resa med Skånetöserna)
4. Jag saknar Ola så in i helvetes mycket :p:(
5. Jag blir ganska ofta väldigt lack på mig själv (a)
6. I miss Oskar, Basse och Prince! :(
7. Jag är väldigt seg på morgonen innan jag fått kaffe (a)

Jag utmanar: Flumemma, Jénny, Sofie, Helena, Louise, Mini, Nattis (särskilt Nattis måste!!)

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag orkar inte (A) thihi

2008-11-09 @ 19:41:28
URL: http://nataliebrixland.blogg.se/
Postat av: Jénny

Ska vi resa? :O

2008-11-09 @ 21:24:58
URL: http://wannabedu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0