Studentmössan fixad!


Idag var det alltså dags för Nv3a att fixa studentmössor! :) Lite sugen på studenten blev man allt!! :D
Tillslut blev det iallafall den klassiska studenttjocketröjan, en silvervisselpipa med "student 2009" ingraverat (fint ska de va ;)) o ett champagneglas med gravyr (det ingick i nåt borgarpaket^^).  Och så blev det mössan såklart ;)
Fick tyvärr ta standardmodellen :(  Den fattigaste utan några finesser som säkert kommer o va helt fackad efter  den dagen :(  Men, är man djurvän och håller på sina principer så får det bli så - jag vägrar gå runt med en död kalv i pannan på min studentdag!! 
På framsidan blev det iallafall en vanlig blå sten i blomman (eller vad det är ;p) och "Martina Nv3a", o på baksidan blir det "Borgar" inbroderat på det vita! :)  Riktigt snygg såg den ut på bilden! ;D

Efteråt blev det första mattelektionen på 3 veckor!! Det var faktiskt riktigt skojigt - saknat det ju!! :( Iaf fick vi tillbaka prov o såhär, o ja de gick ju bättre än väntat faktiskt! :D Imorgon ska vi börja på ett nytt kapitel.... :D

Fysiklektion sen och läxförhör! -.- Var dock lättare än jag trodde! :D Bara 3 teorifrågor o en räkneuppgift.
Efteråt satt jag och diskuterade med Ulf, om hurvida en rörelsemängd kan vara negativ eller inte haha :U Jag tänkte för logiskt sa han haha. Dessutom berömde han mig för att jag numera kunde sitta o diskutera en formel eftersom att jag "för ett år sedan hade sett den som något abstrakt". Haha whatever :D

Nej, nu ska man fortsätta med biologilaborationsplaneringen här va xD Sen blire lite psykologi också!
Men ååh, jag börjar bli trött! :(  Aja, med lite julmust klarar man allt! :)


Kommentarer
Postat av: HAGGA (inte smuts)

haha silvervisselpipa:D



MAN SAKNAR INTE MATTEN:P!

2008-11-25 @ 10:10:00
URL: http://pellskiii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är duktig du! :D

Jag ser fram emot din student, det vet du va? ;) :D

INGEN MATTELEKTION PÅ TRE VECKOR?! SHITP!!!!!!!

HAHA, mattenörd á la sofie is here you know! :D

2008-11-25 @ 10:44:00
URL: http://soofajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0