Strestresstress!

Idag är stressheten till max!!:(  Idag gäller följande:

- Ringa Alexandra o få henne o åka med Suss till stan o handla present till Ban (nåt jag skulle göra men inte hinner).
- Ringa Sofie om jobb
- Ringa Alexandra om övernattning
- Ringa Ban om försening ikväll -.-
- Köpa kontantkort till mobilen!!
- Gå till ÖRS
- Prata med Kerstin, skriva lapp om ridhus, betala julaftonsridning, bestämma hästar till juluthyrningen, sköta Poison
- Åka från ÖRS till Håkanstorp och träffa Eira
- Åka till Bökeberg med Eira och ta in hästarna, mocka, ge och förbered mat, väga upp hö
- Åka från Bökeberg till Håkanstorp och lämna Eira
- Åka från Håkanstorp till hem
- Fixa
- Träffa Alexandra hos pappa så hon kan lämna saker
- Bans 18årsfest!


Hehe underbara, lugna lördag! :U
Berättar om min verkligt underbara fredag senare! :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Andas, Andas, Andas!!!!!!

Själv har man varit och träffat RINGO!!!

Gå in på bilddagboken får du se

2008-11-22 @ 18:39:21
Postat av: Emma

Ja fredagen måste du blogga om! :)

2008-11-23 @ 16:35:49
URL: http://www.flumemmaaa.bogg.se
Postat av: Sofie

jag säger som christina : ANDAS!!!

Jag vet iaf att du går som en 80-årig tant och gjorde världens "bästa" skolval i fredags, men favoritbaloo, ANDAS!!!!



Tack för i fredags, och du ? jag älskar dig!

Don´t ever forget that! <3

2008-11-23 @ 17:42:11
URL: http://soofajj.blogg.se/
Postat av: Sandra

Miss you <3

2008-11-29 @ 15:17:06
URL: http://lilcandyapple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0