Skolan börjat igen

och allt jag kan säga är: blööööööh.
Nä, nu ska vi ju inte ta i.. Skolan idag har vatt naaajs. Skrattat till tårar idag igen:) Jag och Louise hade ju roligast under fysiklektionen med mina nya gubb-pennor hahaha. O sen var biologilabben efteråt rätt ballt också :) Borgar är rätt oslagbart ibland faktiskt!

Dock hade det ju vatt skönt med en veckas lov till, men men. Blöh-känslan har alltså inte kommit förrens nu, men den har vi inte tid med nu! (:
Nu blire dax att byta om och ta bussen till träningen om en kvart *yey för 80 minuters bussåkande*
Jag orkar inte -..-

So long!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha så jäkla lättroade vi är xD Riktigt skoj var det ;)

2008-11-04 @ 19:17:13
URL: http://tinuviel.bloggie.com
Postat av: Christina

Andas och tänk att snart är det slut!!!!

2008-11-05 @ 18:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0