Rockbjörnen 2008!


Dagen har varit ruuulig! :D Först fick Bertil säga till mig 2 gånger på kemilektionen imorse att jag skulle lugna ner mig(a), på dagens sista lektion (biologi) blev det istället:

- Martina, du är fortfarande lika glad! Du skrattar ju hela tiden!!
- Ja, jag är ju oftast det..
- Är det någon som sett henne när hon inte är glad? (vänder sig till klassen)

Äeh, de är väl nåt med Borgar och klassen som gör mig sån! :D


Men vet ni vad jag tycker att ni ska göra nu??

Gå in på: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2008/ och nominera till årets Rockbjörnegala!

Årets manliga artist:  Ola Svensson
Årets låt:  Ola: Feelgood
Årets album:  Ola: Good Enough The Feelgood Edition
Årets liveakt:  Ola Svensson

Snällasnällasnälla! :)  Om inte annat så får ni bannemej göra det för min skull!! Det skulle göra mig jätteglad!! :D (och jag vill till stockholm för tusan (a))

Ni får rösta hur många gånger ni vill, bara ni bytar mejladresser varje gång (namn, adress, telefonnummer o de där behövs inte - bara mail :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0