November

Godmorgon godmorgon folket.
Vet att jag lovade bilder igårkväll, men kvällen bjöd på oanade händelser så bilderna får komma i eftermiddag istället :)
Idag blir det varken stall eller träning, utan man ska på en dagsutflykt upp till Kristianstad (några bilder kommer väl därifrån med).
Ska nog ta o fixa en packeväska nu:
- Mobil + lurar
- Kalendern (ett måste)
- Lypsyl + handkräm
- Bok
- Cosmo
- Påse med knäckebröd ^^
Hmm... what else?
(Vet att de bara tar lite mer än en timme o köra till k-stad men va fan. Man ska ändå upp till norra skåne ju - Nästan norrland... - kanske skulle packat med pälsmössan - .. inte för att jag har nån eftersom att de går emot typ alla mina principer, men ni fattar poängen!)

Nej, oj vad jag svamlar. Ska upp o fixa mig nu. So looong

Kommentarer
Postat av: Adina

hahahahah påse med knäckebröd ? x)

haha jaddå Kristianstad är numera kallat Norrland !

hahahahahhhahahah xD

glöm inte pälsmössan nu bara ;D <3

2008-11-01 @ 11:24:53
URL: http://olafreakadina.blogg.se/
Postat av: Christina

Ha en underbar helg!!!!!!!!! kramis

2008-11-01 @ 17:33:06
Postat av: HAGGA (inte smuts)

knäckebrööööd(L)

2008-11-01 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0