Lond! (som CJ och Lousie tycker jag säger)


Universitetsdag i Lund! :)
Gud vad jag älskar LTH! :D  Det luktar bara studentliv och vetenskap! Så jävla coolt :D Längtar faktiskt dit lite :)
Jao, började med en allmän infoföreläsning om Universitetet i Lund med massa folk, sedan drog jag med Louise på en psykologiföreläsning (funderar på att läsa Kognitiv- Neuropsykologi som en fri kurs innan jag börjar med nåt program- verkar sjukt intressant :)) medans resten av folket drog på nån civilingenjörsak.
Efteråt mötte CJ upp mig o Lousy på humanekologiföreläsningen. Lät ballt men var ganska tråkigt :p Hade inte samma inriktning på biologi som det lät (och jag hoppades på) :(  Verkade vara med inriktat på samhälle/politik. Inte lika kul.
Sen var vi huuungriga, så vi gick till Valvet, en restaurang som Bertil visade oss på vår första naturvetardag i 1an, o som vi gått till nästan varje gång sen dess. Lite mobbning av mitt sätt att äta och hålla kinapinnar o sen bar det av hemåt för oss.

Nu har man hällt i sig en kopp gaaanska starkt kaffe så nu lever man igen :p Ska gå och fylla på och sätta mig med kemin nu innan det bär av till träningen. Jag har en känsla av att kvällen kommer att bli läääskig.... (särskilt hemresan).

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: haha ja tycker ja me (a) haha :D



åh psykologi är så intressant :D

2008-11-11 @ 15:31:12
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: HAGGA (inte smuts)

Hitta du rätt denna gången;)? Haha jo lite läskigt..men de löser vi;)

2008-11-11 @ 17:33:24
URL: http://pellskiii.blogg.se/
Postat av: Christina

Kognitiv- Neuropsykologi!!!!

Ja du vet vad jag sagt om psykolgin eller hur??

Kloka tjejen som jag gillar skarpt!!!!!!!

2008-11-11 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0