Kvps luciauttagning?:S

Gokväll gokväll folket.
Man får väl börja med o tacka bloggen för att den fanns där för mig tidigare i afton ^^ Det är väl dom man kan räkna med- bloggen och bocken. (Louise kan man ju definitivt inte räkna med, då bara börjar man fjanta sig med gubb-pennor hahah).

Nej, träningen var faktiskt väldigt rolig. Det blev 3mannakür på Matti :) (inte så mycket eftersom att küren fortfarande görs om för fulla muggar, men lite iaf :))

Så har vi då dagens "roliga" nyhet:
Mormor har i alla år tjatat om att: "när ni blir tillräckligt gamla ska jag anmäla er till Kvp's lucia"
(någon tävling där massa tjejer går med i nån röstning eller nåt om att få bli kvp's lucia.)
Hon anmälde Elina, men hon kom inte med. Därför trodde jag ju att (när jag i efterhand fick reda på att mormor anmält mig iår) jag inte heller skulle komma med- särskilt inte eftersom hon skickade in skolfotot från 2an, där jag blev skitful och dessutom var sjuk. Så därför har jag ju inte tänkt särskilt mycket på detta, förrens ett brev kom idag: Jag ska på audition på lördag.
Fråga mig inte vad detta innebär, vem som ska dit, hur många, vad jag ska göra där - för jag har ingen aning :S
Egentligen vill jag inte alls. Har inte bett om det här (oj, vad bortskämt de låter men ni förstår vad jag menar!) och jag har varken tid, ork eller lust till att engagera mig i detta också. Det känns som att jag har tillräckligt på tallriken.
Men, försök att säga det till mormor! :U Ni aaanar inte så exalterad hon varit idag - inom loppet av 1 timme hade jag nog fått 20 sms om det!! Det sista löd: "En sån här grej gör du för mormor innan hon dör" .....
Vad tusan ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: Christina

Självklart ska du det!!

En gång i livet får man den chansen och om inte så för din mormors skull.

Jag kommer lätt rösta på dig och stötta dig

2008-11-05 @ 18:43:39
Postat av: Louise

Gud vad kul :D klart du ska va med! :P Om inte för dig själv, så iaf för mormor :U och för att vi ska få nånting att flabba åt i kvp ;)

2008-11-05 @ 20:06:25
URL: http://tinuviel.bloggie.com
Postat av: Jénny

Va fan, och jag hari nte ens f¨tt höra dig sjunga? :O Hahaha, fan vad coolt :D Jga kommer iaf rösta på dig ;)

2008-11-06 @ 19:22:29
URL: http://wannabedu.blogg.se/
Postat av: Anna Stav

ahhah :) jag hade en kompis somvar med. hon kom bald de sista.

du ska sjunga o sånt där. det fick iaf hon göra.

klart du ksa göra det för din mormor:) lycka till :D

2008-11-07 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0