Kalla mig Rogge



Krafterna är slut! Allihopa, på alla nivåer! Aah, jag pallar inteee -.- :(((
Nu blire ett fett långt bad o sen blire till o ta mig i kragen igen. Det nya, mer diciplinerade livet ska börja redan ikväll! Acceptera sakerna som dom är (särskilt dom jag ändå inte kan göra något åt) och göra det bästa utav dom. Och så all jävla fokus på skolan o träningen!!
Så sparar man lite på sig själv.. :/

23.00 - 23.30  Träningsdagbok
23.30 - 00.00  Specialidrottsinlämning
00.00 - 00.30  Projektarbete
00.30 - ca 03.30  Psykologi A-plugg
Tror inte jag har något mer idag...


Kommentarer
Postat av: Christina

Låter nog som en klok ide.

Tycker jag känner igen detta från Sara

2008-11-25 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0