Jarestig flyttar in!


Lite kort om helgen :) :

Lördag:
Först var det ja, som ni läste - en del att fixa på ÖRS :p Därefter bar det av till Bökeberg med Eira! När vi var klara med allt där hade vi missat bussen med en kvart -.- och nästa skulle inte gå förrens en timme senare! Så ja, då var klockan 5 och det var beckmörkt, svinkallt och allmänt stressande (med tanke på att jag skulle va på fest 7).
Jopp, under denna tiden jag stod ute på vägen med Eira o inte såg ett skit trodde jag att jag skulle avlida :U I början lyfte vi dock- måste sett kul ut för dom bilarna som körde förbi hahah :D Men sen blev det som sagt jävligt kallt :U
När bussen sen kom såg den inte oss utan körde bara förbi oss!! Så där fick vi stå o hoppa o vinka o sen springa 30 m längs vägen till nästa hållplats hahah.
Det var tur att man hade ständigt glada Eira där som piggade upp mig inte bara där, utan hela vägen hem! :)

Fest sen som sagt, vilket var ganska intressant :U Arabsik sång, arabisk dans, arabisk ramsa xD
När det bara var jag jag, Suss, Ban o Alexi kvar blev det däremot lite Martina-musik!:D
Hem till mig, o sen somnade jag, suss o lexi så gott :D

När vi vaknade blev det lite filmtittande o sen ut i backen! Det var aaaskul!! Jag kommer aldrig bli stor när det gäller det! :'D
(bilder finns på martijnaa.bilddagboken.se)

Nu är man iaf hos siz - Därav "Jarestig flyttar in!" ;).  Förtillfället är jag så suuuur, asfint e här!!! ;( Åh vad jag längtaaar.
Nu har vi käkat ostkaka och kollar på Hål i väggen. Snart blire Parlamentet o sen "Heartbreak Girl" :)
Ha en trevlig söndagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0