Ibland förvånar jag till och med mig själv...


Okej, saken är klar: Jag är inte normal! Jag är officiellt sett helt sjuk i huvet! Jag är så störd så det finns inte!!
Varför? Jo, jag stiger upp tidigt måndagmorgon, är vaken hela dagen, skriver klart en labbrapport på natten och får äntligen gå o lägga mig klockan 4, men kan jag somna?!? Svar nej!! Så där ligger man konstigt nog o behöver kämpa för att somna, och få sova 2 timmar - men går det? Icke sa nicke.
När klockan nu blev halv 6 pallade jag inte mer. Nu får jag skylla mig själv om jag ska envisas med o va så dum o inte somna 8-) Dumma kropp!
Så nej, nu är kaffet påsatt i köket och frukosten är framplockad. Nu blir det en varm dusch och sen massa koffein- och fruktintag för att lyckas ta mig igenom denna dagen med rekordmässiga 0 timmar sömn!!

Kommentarer
Postat av: Christina

koffeintabletter och Cola= Saras start

2008-11-19 @ 19:28:36
Postat av: Anna "The one and only"

DU ÄR KNÄPP MARTINA!!! :O

lyvka till med sömnen inatt :)

2008-11-19 @ 19:55:25
Postat av: Louise

Martina!!!! jag blir så ledsen :'( gör inte såhär mot dig själv :(:(:( jag vill ha kvar min puliga vän så länge som möjligt fattar du väl!! :)

2008-11-24 @ 16:00:05
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0