Härliga lördagförmiddag


Ja, det är niiice! :)
Idag blire snart stall, ska kolla när Stina och Sigge hopptävlar, sköta Poison och fixa lite administrativa saker (låter jag inte viktig?;))
Blir nog inte gymnastik för mig idag :/ För det första har jag ont i ryggen, men det hade jag dock skitit i om det inte vart så att jag blivit förkyld också :(  Inte brukar jag va en mes som bangar för att man är förkyld, men förkyld + ryggen, o så med en sjukt efterlängtad klassfest ikväll och träning imorgon (och massa i skolan fortfarande, jag har verkligen inte tid till att bli sjuk). Så i lite förebyggande syfte får man väl hoppa den idag.

Förresten hade man en väldigt trevlig dröm inatt med Michael Weatherly :D (Ni vet han som spelar Agent DiNozzo i NCIS?)  Skoj! :D



Michael Weatherly.... =)

Kommentarer
Postat av: Christina

Var rädd om dig, c-vitaminer och glöm inte reflexen!!!

2008-11-15 @ 14:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0