Fiist!


Tjoo!
Nu har man vatt i stallet, åkte dit för o sköta o tro fan att hästarna är i hagen hela dan :U Haha aja, hade en trevlig stund där med Mikis. Snackade massa voltigeminnen över en bit äpplekaka :)  Fick även se Stina och Sigge hopptävla (omhoppningen red hon till Feelgood btw). Under tävlingen kom You're love is a lie (Simple Plan), Feelgood (Ola), Halo (Bethany Joy Lenz) och Your body is a wonderland (John Mayer). Det var så läskigt!! Som hämtat från min dator!! :p

Nu är man hemma i varje fall och ska strax hoppa in i duschen. Halv 6 börjar förfestandet hos Sofia - vi ska färga Stinas hår hahah :D Sen blire klaaassfest!!:D Jag är så peppad! :D




Ett par underbara vantar har kommit hem till mig, stickade av Christina!!! Notera skyddsängelreflexen som kommer skydda mig på de mörka 90vägarna i bushen!! :) Christina är snäll, snällare, snällast.
Seriöst så få människor som bryr sig om en som Christina :)

Kommentarer
Postat av: Madde

ja det är juh det xD men ja vet inte ännu :O

2008-11-15 @ 16:19:55
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Christina

Du är så värd dem!!

Jag gillar mina girls!!!

2008-11-16 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0