Duktigt märto:)


Japp, igår var jag riktigt duktig! :D Fick gjort både träningsdagbok, skriva in några psykologipapper till cj som jag glömde kopiera igår (bara för att jag är så sjukt snäll (H)), projektarbete (skrev frågor till intervju + lite utförligare dagboksanteckningar). När klockan blev halv 1 satte jag mig med psykologin, o sen satt jag där i 5 timmar!! :D Haha mamma steg upp när jag gick och la mig :p Japp, så de har blivit hela 4 timmars sömn inatt! :) Bra va, lousy? :U

Nej, idag är det alltså saco-mässa (nån mässa om olika universitet) så därav inga lektioner idag utan enbart den som börjar halv 1! :) Sen ska det bli psykologiplugg på stadsbiblioteket hela kvällen..
Nu hör jag dock att bubblet från kaffebryggaren tystnat, and that's my que som man brukar säga (kanske brukar stava annorlunda men whatever ^^).
Ha en primaliv dag everybody!

Kommentarer
Postat av: Christina

Du är galen!!

Glöm inte andas och ta hand om dig!!

kramis

2008-11-26 @ 14:08:44
Postat av: Adina

nemen ojj Martina !

vissa ligger i 8)

hahaha x) men duktigo barn ! ;) <3

2008-11-26 @ 19:34:39
URL: http://olafreakadina.blogg.se/
Postat av: Louise

OOOH vad BRA att du sov hela FYRA timmar inatt!!! shit!!! det kanske kan bli nåt av dig ändå? Oo) xD Martina, du MÅSTE sova!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-29 @ 20:38:23
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0