Bättre dag! :)


Japp, idag har varit mycket bättre:) Sovit lite mer, haft lite roligare! :) Man ska inte underskatta en borgarklass alltså...
Dock är dom lite tråkiga!! -.-  Jag försökte dra ihop till en trevlig fotbollskväll ikväll, och trots min fina visuella bild (fotboll, soffa, chips, dippa, godis, läsk, sverigekläder, flaggor, ansiktsfärg) så fick jag endast 2 kanske!! Den enda fotbollsintresserade förutom mig i gänger kunde inte, o några ville hellre kolla på Bonde söker fru - några inte på något alls! -.-  Tråkiga människor! :(  Så, ikväll blir det för mig att sitta ensam och kolla landskampen (jag har väl nämnt att pappa åkt till Amsterdam på nåt FN-grejs idag så jag bor ensam i huset onsdag/torsdag/fredag? :D).
Dock lär man ju bo ensam här i huset hela januari (:D:D:D) också, så 3 dagar är väl ingenting ;)
Lite ballt att pappa är i Holland dock- med tanke på att det är vänskapsmatch mot Holland idag (20.30 på kanal 9- missa inte!)

Nej, nu måste jag gå o städa maaassa. Husvisning imorgon...

Kommentarer
Postat av: HAGGA (inte smuts)

Åh varför banga dom:O De lät ju som en härlig kväll, speciellt ansiktsmålning, KÖTTBULLAR:D

2008-11-19 @ 19:13:35
URL: http://pellskiii.blogg.se/
Postat av: Christina

Vi kunde ju kommit.

En fotbollsgalen man

En fotbollsgalen dotter

En fotbollsintresserad

och

Taxmaffian

2008-11-19 @ 19:31:01
Postat av: Martina

Christina: Åååh ni hade mer än gärna fått komma allihopa!!



Helena: Ja du... :p Haha köttbullar<3

2008-11-19 @ 19:43:12
Postat av: Anna "The one and only"

FUUSSSBAAALL! fan vad jag saknar det! fast roligare att spela än att kolla^^

you know träning! :P



2008-11-19 @ 19:52:53
Postat av: Louise

Hahha förlåååt xD nästa gång ska vi va med allihop :)

2008-11-24 @ 16:04:48
URL: http://tinuviel.bloggie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0