Äntligen fredag!


Ja, det kan man lugnt säga. Dagen har iallafall varit mycket trevlig (Nästan hela).
Visserligen satt jag o plugga till 4 inatt, o steg upp 6 för att studa lite mer, och sen hade man ju prov- men annars var dagen finemang! (Y) Ingen historielektion - istället fick vi kolla på en helt absurd porrpjäs i aulan.

Eftersom att Kristina är sjuk och en frisk familjemedlem får lov att rida för en sjuk familjemedlem, red jag därför också idag! :D Blev ju i en handikappgrupp så de kunde ju vatt roligare men va fan- dom var jättroliga där (helt plötsligt började tex den ena killen o sjunga hakuna matata mitt under ridlektionen hahaha) och dessutom - har man inte ridit sen i juni så är man inte så kräsen! :)
När jag kom till stallet så skulle jag fråga Pia (ridläraren) vilken häst jag skulle ha:
"Du behöver ingen snäll häst, du kan ta Judy!"
Haha okej? För er som inte rider på ÖRS är Judy ganska ny och ganska så dampig. Eller hon är jättesnäll o så men hon är så himla vild o het så hon tom specialrids utanför ridlektionerna :p
Men, det var asskoj och jag tycker verkligen om henne :) Visst var hon het o man fick hålla lite, men samtidigt är hon så jävla mysig o jobba (jag har förresten inte tappat det än ;)). O så bjöd hon som satan på några bommar som låg på marken hahah :p  Well well, min typ av häst! :D Orkar inte med såna hästar där all ens energi går till att hålla igång hästen :p

Ne, askul vare iaf o sen dess har jag gjort typ ingenting (och det ska jag fortsätta med). Blir lite idol o sen lite sims-spelande kanske? We'll se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0