Tjolahejtjolahopp

Ny dag då, som har varit.. krävande.
Först kemi i skolan vilket vart trevligt :) sen lååång håltimme där jag & elisabeth satt o gjorde vårt matte d-projektarbete på datorn. (jag påbörjade även min kemilabb som ska in imorgon...!)
Tillslut var det dags för fysik o sen satt jag kvar i skolan till typ halv 5 o skrev (nästan) klart min labb! :)
Lite kvar och göra ikväll - denna kemilabben är en monsterlabb!!! och den ger han oss så här sent!! (Dessutom hade vi biologilabb igår, o den ska lämnas in på tisdag!! - vanligtvis får man 2 veckor på sig.) Samma lärare... Men men, han är ändå typ den bästa läraren jag har. :)

Anyway, efteråt skulle jag belöna mig med en risifrutti och fy tuusan vad dem är underskattade! Jag hade seriöst kunnat leva på risifruttis :D fast som vanligt hade jag mitt vanliga svåra beslut att fatta... Ska jag blanda den med hallonsylten, eller äta den som den är? Mitt traditionella i-landsproblem varje gång jag ska äta risifrutti. (För er som undrar slutar det alltid med att jag blandar i sylten ändå - bara för att jag älskar hallon!)

Och nu sitter jag här, börjar träna om en timme! :) Fuck jag har ju hästen!!! :O iiih måste skynda mig.!
Måste berätta också att nu e min mobil levande igen!! :D (kattjäveln bet igårnatt sönder både min laddare och hörlurarna/headsetet till den). Och jag som är så galet beroende av min mobil.
O så funderar jag på vad jag ska göra med lite folk.. om jag ska göra något, men det kommer jag väl inte göra som vanligt. Nåja, bollen är hos fler än mig..

Nu blir snabb-ombyte till träningskläder och så cykla till träningen!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0