like sunshine on a rainy day

Mihi, jag älskar skolan :D

igår var det fysiklabb som var så dryg emellanåt. Vi skulle sitta och mäta strålning var 10e sekund i 8 min o så fick vi 48 värden - lite tradet :P  men sen skulle vi beräkna halveringstiden för just det ämnet, och jag, stina o chrissi fick ett värde som var så sjuukt nära tabellvärdet :D  Eller som Ulf kallade det: "löjligt bra" :D o vilken min emil fick när han sa det hahah :D  Ulf bara "du ser ut som Canade när dem förlorat VM-finalen" hahahah :D
'

och denna dagen har varit exakt lika bra som jag bestämde mig för att den skulle vara! :D

i skolan var det först fysik, och jag var faktiskt väääldigt duktig o räknade på :D så nu äre aningen mindre o göra på sommarlovet :)
Därefter var det iallafall samhälle som var så dryyyg x) men sen var det 1½ h rast så jag, fius, emil, per, cj, lao o alex gick till stan o satt o chilla i solen vid guldkatterna vid kanalen :)
Tillbaka till skolan sen, och så var det kemilabb med fia. Roligt som vanligt! :D (särskilt när det är sofia som klantar sig haha)  Under tiden skulle vi gå ut och prata med Bertil om våra kemi& biologi-betyg.. Nervöst vare!  Men det blev bra, jag är ändå nöjd! :)  Bertil är så sjuuukt snäll ska ni veta!  Sen när alla var mitt uppe i våra labbar så han bara "ni är en av skolans goaste klasser" helt så, out of the blue eller vad man säger haha.
O sen bara "ja, det är så mycket press på er att ni ska vara bra i skolan och så.. men att vara bra människor som ni är faktiskt ännu viktigare".  Helt skönt o höra! : ) världens bästa mentor!

Dessutom har jag fått MVG i specialidrott!! :D Något som inte alls var säkert med tanke på 1. Jag gjorde ingen kür i höstas pga ryggen. 2. Vi har inte haft häst i galopp på 5 månader typ.. Men jodå, det blev bra! :) Av julia fick jag 3 VG o 3 MVG på de 6 momenten hon skulle betygsätta. Som slutbetyg satte hon VG+. Gick in och pratade med Anders (spec.idr.läraren på skolan) idag och lämnade det.. Han är så sjuuukt snäll! :D han älskar vi! :D
Anyway, gick dit för o fråga vad jag skulle förvänta mig (VG eller MVG), så kollade han då igenom sin lilla lista. Så kollade han vad han har satt för betyg på mina träningsdagböcker o så tidigare o ba "ja, detta ser ju jättebra ut.. Du skriver jättebra o utförliga träningsdagböcker och alla har du fåt 4+ på av 5... Så det blir en höjning på betyget där!" :D:D wiiiie :D & det är riktigt snällt.. Med tanke på att mitt omdöme är över 2 veckor försenat (för vi har fått inställda träningar, o julia har glömt bort pappret o sådära) så hade han lika gärna kunna sätta IG eller G..
Men nej, han höjer mig när jag ligger på gränsen! :D Shit vad glaaaad :D


och om en stund kommer helena, så blire käk, fota på bocken till Foto & kolla film och kränga vindruvor :)
glädjedaaaaaag <3<3:D

Kommentarer
Postat av: Sandra H

Grattis Martina :D

2008-05-25 @ 14:40:22
Postat av: Martina

Tack! :D:D

2008-05-25 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0