Kryss i taket

3dje inlägget idag! Jag är fan grymm :o

nepp, jag tänkte mest meddela att min msn fortfarande inte fungerar. (haha) Im in deep shit om jag inte klarar mig utan mina kära msn-vänner en dag :P
ah well, planerat litta har man också gjort :D haha jag vet inte hur många antecknings-dokument jag har med rese-planer (ofta har jag skrivit ut flera alternativ till både boende o tåg). O jag vet inte hur många paint-dokument jag har med kartor till och från olika ställen. Allt för o vara på den säkra sidan. Shit vad kul det är o planera! :D
Nepp, så nu när man har en plan ska man bara vänta på att dem dryga personerna som sköter olas hemsida ska skriva ut tiden på hans spelning den 28 Juli, för o se om det blir 2 el 3 dagar i Göteborg... *skyndaskynda* Jag vill boka allt nununu!! Denna sommaren kommer bli ruuuulig :D

Nepp, nu får jag fan ta o lugna ner mig haha :P
nu blire Feelgood o sen sängen (kanske även spelar lite the sims på mobilen innan jag somnar - helt fast för det spelet o blev överlycklig när jag såg att de fanns den nya mobilen hahah)
kraaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0