it can only get better

Gosh vad jag älskar den nya designen! :D  jag vill ut och resaaaa :)  men men det ska bli USA efter 3an, sådeså (:

Idag vart det iallafall slutprov (nationella) i matte D. Shit jesus som jag har pluggat de senaste dagarna. Räknade ut att jag sovit 19 timmar på 5 dygn :O helt sanslöst :s  o inte har man suttit o slappat hela dagarna, utan sen torsdags har det vatt jobb, plugga matte, städning, skriva o genomföra redovisning, brölopp, skötning, jobb, cafeterian, mer jobb, hopptävling, tränat knattarna o mera plugg.. men nu är det över !:D  tack gud för det- har vatt sjukt nära o somna på bussen varje dag nu ;S på söndag- fy jädrar vad jag ska sova då :O:D:D
Iallafall, provet idag. Gick fedebra :) eller nä, inte mvg-bra :P men trodde fan de skulle va mycket värre:)

Fast värsta paniken vi fick under provet :O  de va en sån viss metod för att lösa en viss slags ekvationer. Så hade mattelärar-per sagt att vi inte alls skulle ha det på nationella så ingen hade ju tränat på det. Hur mycket tror ni alla panika när vi såg att det visst det kom som en uppgift??:P Jag fick förtvivlat bläddra genom formelsamlingen, hittade formlen o stoppa in variablerna där jag tyckte det passa xD hoppas det blev rätt :P  o när per sen kom in och skulle vakta så glodde alla skiiitsurt, så han bara "vad?:O" hahah. så bläddrade han i prov-häftet o bara "Ojdå.." hahaha :P
aja de va nästan skojj o sitta där i 4 timmar :)

Efter det gick jag med det vanliga folket i klassen till Glassfabriken :) blev äpplekanel-glass såklart!!! Herregud, jag hade verkligen kunnat dö för den glassen haha (jag VET, det är inte lördag.. men va fan, jag har haft matte D-slutprov och det var faktiskt ett kryss på himlen hahaha!! :D)


nä, nu ska jag försöka mig på en sån här persontolkning igen (H). Jo för att det var någon som sa något häromdagen, och jag fick tydligen inte svara det jag svarade. Men vad ville hon att jag skulle säga? Visst, tråkigt att det blev som det blev- men det var inte mitt val.  Jag tycker iallafall att om man gör något, eller fattar något beslut, så får man stå vid det och ta konsekvenserna av det än om det blir fel. Nepps, jag fattar verkligen inte hur vissa människor fungerar.. Men det är ju faktiskt inte mitt problem :) Jag säger som Johan Glans: "för jag är färdig med den här skiten!" :D

nepps, nu får man nog ta o göra kemilabbrapport :P (jag som inte skulle plugga alls idag...) maha! Senare blire iallafall träning o sen käka glass med sis :) *glassdag eller vad haha*

possaaaaaaaar / Märtooo


.ps. Puss på min klass! :D

.ps. 10 dagar kvaaaaaaaaaar :D

.ps. På fredag & lördag ska jag & twinnie rocka skåne med olaaaaa:D

.ps. oj vad många ps jag har gjort xD

.ps. färdig nu x)

.ps. maha, gick du på den ?:D

.ps. okey, nu är min nivå looooow :D

.ps. low low low...

.ps. skärp dig martina *bitchslap*.  pusshej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0