I-landsproblem

Jupp, det nuvarande i-landsproblemet är att msn inte vill funka!! :( jag som vill in och prata med folk <3

Nåja, idag har det vatt en trevlig dag :) (som alla fredagar?)
Började med panik igårkväll, eftersom att jag fattades 2 bilder (redigerade) till fotokursen, och bilderna skulle in kvart i 8 imorse. Eftersom att jag inte kan photoshop (efter ett år- skillat martina!) fick snälle rare mattias hjälpa mig! :) Eller hjälpa o hjälpa, han gjorde allt :P  Så sjuukt snällt! (särskilt eftersom att klockan var typ 12?!) :)
Japps, jag blev glad. :)

Skola alltså, vilket var prima ballerina. På måndag har jag min näst sista idrottslektion nånsin :O Orka att jag redan har ångest ;o  ah well, mer än ett år kvar :)))

Efter school hare bara vatt chill.. Trevligt va? :D Lite småtråkigt en fredag, men samtidigt jätteskönt. Har tränat lite, o nu blire snart mat sen ska jag bara glo på Talang o läsa lite o så :) 
(och handla korv o bröd till lag 4 imorgon haha)

Nepp, nu ska jag se om msn vill funka! (a) 
puss och kram  

Kommentarer
Postat av: mimmi

hhah. jobbigt när msn dummar sig. :

2008-05-23 @ 19:29:31
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se
Postat av: Martina

aa verkligen:P

2008-05-23 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0