Dont let me get me

Kortare och oftare inlägg ska det bli har jag bestämt :D


Det roligaste den senaste tiden måste ju ha varit 9-10 maj :) på grund av... tamtamtam OLA! :D
9e vart det i Helsingborg med siz och Helena :) sjukt ballt vare!! :D
Ola fick signera en poster till Örestads voltige, o de kunde han ju inte stava till hahah :D O sen bara "de e sån där hästhoppning va?".. mja..vi fick ju förklara :P Men lite impad blev jag allt- inte många som inte håller på med ridsport som vet att det har med hästar o göra ens :O

10e var i Malmö, o de var fantamaj ännu roligare :D Var i stan vid 12, gick in o köpte ett par nya shorts:D
sen knallade jag vidare till stortorget där ola skulle va- o där var inte en enda människa (förutom scenarbetarna). Så där satt jag o stekte o väntade på sandra och twinnie, och hängde med Jimmy o Gaston hahaha. Dem var för ball dem.
Tillslut kom de lite mer ola-fans man kunde snacka med o sen kom även sandra så de va chill :)
Största överraskningen var ju dock att helena kom!! :D HELT FRIVILLIGT! :O  Helena = NYFÖRVÄRV :D
delvis Elina också ;D
Anyway.. där kom hon knallande o stannade hela spelningen o signeringen trots att dem flyttade den dagen. Underbar or what? :)  sen kom ola också! :D längst fram i mitten resulterade i värsta söta bilderna :D
miiih <3
Signering sen, o ola kände igen helena redan:D o bara "de va ni med den där gymnastikgrejen va?" haha javisst,ola!  :P  Nepp, sen fick han raps av oss hahaha :D  Tja, skriver man ut att man älskar rapsfält får man räkna med något sånt :D  Responsen blev ett asgarv o "vilken skånebukett!!" hahah :D  SÖTE<3



O nurå? Lite färskare händelser haha...

Nelly och Sofias 18årsfest i fredags :D

Började med en tur runt kirseberga för o hitta till tuva (som by the way har världens sötaste katt!!)

Därefter åkte jag, stina, isa o anna t mobilia. Efter ett extra varv runt Mobilia (som absolut inte var mitt fel 8--)) hade i 3 minuter på oss o hämta tårtan på mobilia. Fy fan vad jag o isa sprang genom heeela mobilia medans anna o stina parkerade hahaha. O tårtan var så sjuuukt stor:O! men galet vad god den var:D


Iallafall, så skulle vi hitta till lokalen på segevång sen. Tog ju sin lilla tid hahaha. Bäst var i rondellen vi körde 6 varv i.. gud det går inte o beskriva haha! Väl där hade jag en mucho trevlig kväll! :) att tandställningen äntligen blivit avplockad firades! :D 


Japp, och nu är terminens sista prov också avklarad :D Det var fan askul o skriva om litteraturhistoria :)
och den senaste tidens nya vän är mariiie :)  underbar om nån :)

Ne, nu ska jag nog sluta svamla haha :D Ska nog dejta kudden nu.. imorgon ska bli en ASBRA dag! :D
puss o kram (to some..(6))
/ märtoooo




image2

                  
                                                                 OLA I MALMÖ!




 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni tre är riktigt söta på den bilden :) Tack för malmö

2008-05-21 @ 04:37:40
Postat av: Martina

Tack, du med :)

2008-05-21 @ 15:48:16
Postat av: mimmi

oooooofh coolt :D

2008-05-23 @ 19:51:59
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0