Bruuun!

Ett lite snabbt, kort inlägg idarå! :)

Det var ribban idag med lag 4! Var helt okej, bortsett från att det var så sjuukt oorganiserat, så vi blev nästan utskällda och flyttade flera gånger av olika människor :P inte lätt för några voltigörer o hitta plats för sin bock!
Tillslut kom vi igång med grillning o allt (och brände hål i minis fina örestads voltige-skylt hahaha) och sen började jag & mini lattja kür på bocken med sanna och då var det ju riktigt trevligt :)
På slutet blev det även våffelkräng med mini o helena och några speciella personer ^^ höhö. Goooott!! =)

När jag sen hoppade på bussen hem träffade jag siz^2 där. O när jag sen kom hem upptäckte jag att jag har blivit helt röd på näsa o kinder :P  o även fått helt mkt färg efter linnet :O  snyggt! (Y)
Och imorgon blir det ännu mer ribban - då ska man även lina Kalif inför mycket folk o ha massa massa ansvar och koll på läget :o.. vi får väl se hur det går..

Nu blire snart buss och tåg (:D) ut till helena o mini. Citybarnet ska till bushen!!
puss o kram / märto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0