better of without

Hejsan hoppsan :)

Igår var det valborg, som spenderades hemma hos Emil med trevligt folk :) (och en del tjuggisar haha)
värst vare dock att ta sig hem från limhamn med bussen på natten.. jisses amalia 8)

och idag var det loooooooooov :D känns visserligen inte som det eftersom att jag bara har jobbat och pluggat, men ändå ^^  Fixat massa har man också gjort.
På lördag så ska jag på något sätt hinna med att jobba, stå i cafeterian, sköta, gå på brölopp, grilla på stranden med klassen och träffa tjugge .. hmm.. 8)  ah well, det får gå - vila kan man göra i graven :)

och snart är det olaaaaaaa igen :D shit bahia- bara 8 dagar kvar och då ska jag & twinnie äntligen få säga "Vi ses imorgon" hahaha!! :D
& nu har jag sjukaste chatten på msn med mattias hahaha.. "Be aware of the wrath of Martina"... och jag är inte beroendeframkallande!! hahaha :D
nä usch, skärp ti dig martina. Plugg väntar :)

ojoj haha dramatimmarna i fredags! Vi skulle göra en pjäs där jag skulle vara en psykolog o säga endast ett fåtal meningar- vi fick bryta för jag kunde inte sluta skratta hahaha. Och vår dramalärare kom från skottland o filmade oss! O jag började asgarva varje gång hon skulle säga nåt på svenska hahaha. Och så slutade jag ju aldrig skratta heller, fuck vad pinsamt (men roligt) haha:D

ah well, jag har kommit på en sak.. *pling* (i) : vissa människor är så falska, så det finns inte :P nästan lite synd om dem som gör allt för att nån ska tycka om dem 8)
men ja, i mitt fall kan man ju säga som så: jag saknar det vi hade, jag saknar inte er. Däremot är jag sjukt tacksam för att jag fick veta vad ni egentligen går för. En läxa jag aldrig lär glömma :) Vissa kanske vet vem jag menar, andra inte.. men det är visserligen inte särskilt svårt o räkna ut ;) ah well, en vis gammal tant (^^) sa till mig att bördor ska man göra sig av med... :)

Nehopp, nu ska jag fortsätta med min kääääära matte D
(så min andra matte får duscha hahah)
puss o hej, qournpastej xD
/ märtoooo

Kommentarer
Postat av: Mattias

HEJSAN :)

2008-05-01 @ 18:47:44
Postat av: Martina

hahaha HEJ :D

2008-05-01 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0